neděle 18. července 2010

Green Day/Warning (2000) - Recenze


Dneska vám přiblížim album, které já osobně mám hodně rád, ale okolí ho nikterak pochvalně nepřijalo..Jedná se o v pořadí šesté album Green Day a nese název Warning. Deska vyšla 3. října roku 2000 a následuje po úpěšné placce Nimrod z roku 1997.
Album Warning je super, mě osobně nadchlo hned po prvním poslechu. Nutno ale podotknout, že jsou to úplně jiní Green Day než jaké jsme je znali např. z alb Dookie nebo Insomniac. Texty jsou psány více do hloubky, nitra, jsou propracovanější, melancholičtější, musíte o nich přemýšlet. I samotná hudba je pomalejší, někdy sice působí trochu jednotvárně, ale jinak je celkem slušně propracovaná do všech detailů. Kritika tohle album hodnotí spíše kladně, fanoušci Green Day ho moc v lásce nemají. Já mezi fanoušky rozhodně patřím, ale tohle album se mi hodně líbí. Na Warning najdeme písničky, který stojí za to si poslechnout, jako např. Castaway, Waiting nebo na koncertech hranou Minority. Já osobně mám moc rád poslední song Macy´s day parade, který je takovou melancholickou baladou.
Když se na tohle album kouknete nezávisle na ostatní tvorbu Green Day, zjistíte, že jde o opravdu téměř dokonalou desku. Pokud Green Day sledujete více, bude se vám zdát proměna stylu z Nimrod na Warning trochu divná, já osobně si myslím, že tahle změna vůbec nevadí a Warning je opravdu dobrým albem. 8/10.

1. Warning
2. Blood, Sex and Booze
3. Church on Sunday
4. Fashion Victim
5. Castaway
6. Misery
7. Deadbeat Holiday
8. Hold on
9. Jackass
10. Waiting
11. Minority
12. Macy´s Day Parade

Žádné komentáře:

Okomentovat