pondělí 21. května 2012

Buty - Duperele

Tak se nám po šesti letech schyluje k nové desce ostravské skupiny Buty. Musím říct, že poslední album Votom mě moc nenadchlo, a tak jsem zvědav jak a jestli se Buty za tu dobu nějak změnili. Nové placky s názvem Duperele se dočkáme již 25. května. Dneska jsem si poslechl na internetu pár ukázek z chystaného alba, tady jsou moje dojmy:

1.) Včil - začíná docela chytlavým popěvkem, ale zpěv nic moc..Nejde příliš rozumět textu (alespoň já pořádně nerozumím). Jasné, z tak krátké ukázky (1 minuta) toho moc nevyposloucháte, ale snad se z toho vyklube pohodová píseň, jakou se zatím tváří.
2.) Sestra - další píseň v příjemném tempu. Text nic náročného, ale zdá se, že by to mohlo fungovat.
3.) Píseň práce - asi nejlepší kousek ze všech pěti ukázek! Dobrý rytmus, text se mi taky líbí. Pohodovka, která mi připomíná písničky z alba Rastakayakwanna, a to mám moc rád.
4.) Ping pong - hudebně povedené, text mi přijde slabší, celkem bez nápadu. Uvidíme co se z toho vyvrbí.
5.) Nad papírem II. - píseň o těžkosti psaní? Částečně asi ano..Zní to dobře, ovšem nic co by mě na první poslech uchvátilo.

Z těchto pěti ukázek je podle mého názoru slyšet, že hudebně jsou na tom Buty stále dobře. Co se týče textu, tam je to již trochu horší. Někdy mi přijde lehce fádní a bez nápadu a šťávy. Ale nechme se překvapit. Třeba z toho bude pěkná pohodová deska, kterou bych si od Buty moc přál slyšet.

Ukázky si můžete poslechnout zde: Buty - ochutnávka z nového alba 


Žádné komentáře:

Okomentovat