středa 20. června 2012

The Offspring - Days Go By - Recenze

Tak tu máme nové album The Offspring. Je na co se těšit? Těžko říct. I když bylo uváděno, že na nové desce kluci experimentují a předvedou nám různé zvuky a neotřelé nápady, nemám z toho takový pocit. Až na pár písní, které jsou opravdu "jiné", se dle mého názoru nic nezměnilo. A to že jsou jiné, ještě neznamená, že jsou dobré..




Celé album začíná docela slušnou peckou, nabitou a říznou The Future Is Now. Podle mě klasická "offspringovka", ale přiznejme se, kdo z nás by na začátku nechtěl slyšet nadupanej otvírák. Další dva songy pokračují v nastaveném kurzu a příliš nevybočují. Dobří, klasičtí The Offspring.
Turning Into You je slušně našlápnutá pecka, která mě zaujala jednou svojí pasáží, kde kytara zní podobně jako na začátku písničky Hypnotize od System Of A Down. Ale je to můj subjektivní pocit. Spíš náhlá vzpomínka :-) (Je to zhruba kolem 2:30)
A dostáváme se ke kontroverznímu místu. Když jsem slyšel poprvé Cruising California (Bumpin' In My Trunk), řekl jsem si něco v tom smyslu, jako že si ze mě asi kluci dělají pr*el! Fakt jsem na to nějak nemohl přistoupit. Jestli tohle má být onen experiment, pak se hrubě nevyvedl, říkal jsem si. Postupem času jsem si ale uvědomil, že to tak hrozný zase není. Je to celkem pohodovej letní song, kterej má potenciál stát se prázdninovým hitem pro rádia. I přesto mi k The Offspring moc nesedí.
Následující All I Have Left Is You se mi naopak moc líbí. Pomalý rozjezd se rozbalí do plné nadupané písničky. Takhle to máme rádi!
OC Guns je zřejmě experiment s reggae. Nic co by mě zaujalo. Neurazí ani nenadchne.
Jestli se vám zdá, že jste už někde slyšeli Dirty Magic, nezdá se vám to. Tahle pecka byla na albu Ignition (1992). Vyberte si, která verze je lepší. Mě osobně víc sedí nový "čistší" zvuk.
Konec alba již jede ve starých kolejích a přináší to, na co jsme od The Offspring zvyklí. Pecky, které asi nikoho neurazí.
Days Go By je deska, která má mít nový neotřelý zvuk. Zda se to povedlo si můžete poslechnout zde: www.rollingstone.com. Za sebe můžu říct, že radši zůstanu u starých The Offspring, kterých je na novém albu hodně. Nemůžu se zbavit pocitu, že se kluci v lecčem opakují, ale na druhou stranu, proč něco měnit, když to funguje. Za sebe dávám 6/10.

1.) The Future Is Now 4:08
2.) Secrets From The Underground 3:10
3.) Days Go By 4:02
4.) Turning Into You 3:41
5.) Hurting As One 2:50
6.) Cruising California (Bumpin' In My Trunk) 3:31
7.) All I Have Left Is You 5:19 
8.) OC Guns 4:07 
9.) Dirty Magic 4:00
10.) I Wanna Secret Family (With You) 3:02  
11.) Dividing By Zero 2:22 
12.) Slim Pickens Does The Right Thing And Rides The Bomb To Hell 2:36 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat